Zomaar een gesprekje op Social Media

Hallo allemaal,  mijn naam is Patricia van Kousenbenen.nl en voor de gene die mij nog niet kennen, welkom bij de blog.

Zo vaak als mogelijk, bijna iedere dag plaats ik een bericht op Social Media en soms komen daar leuke gesprekken uit.

Heb je ook grote maten kousen voor mannen? Vraagt een mijnheer die ons volgt.
En ik beantwoord dat we die zeker hebben.

Mijnheer vind het wel gezellig en vraagt : 'Mooi.. ben er dol op om ze te dragen. Heb je er een voorbeeld plaatje van en prijs?'

Natuurlijk heb ik die, maar om het mijnheer makkelijk te maken verwijs ik hem door naar onze webwinkel. Daar is een compleet overzicht te vinden van ons gehele assortiment.

Mijnheer wil toch nog verder wat vragen: 'Welke passen dan het beste bij mij?'
Dat is natuurlijk lastig te bepalen vanaf een computer. Ik heb mijnheer nog nooit in de showroom gehad en kan niet door het scherm heen bepalen wat mijnheer mooi vind. Dus ik vertel hem dan ook:  'Dat is geheel afhankelijk van uw smaak mijnheer
Waar houd u van, vind u een jarretelkousje fijn of gaat u liever voor een stay-up.'

Mijnheer antwoord: 'Stay ups.. welke niet zo snel kapot gaan'

Kousenbenen heeft 2 soorten stay-ups in het assortiment, ze zijn allebei van Cervin Paris.
De ene is vrij basic en de andere heeft een mooie brede kanten top met brede plakstrips zodat ze gegarandeerd de hele dag goed blijven zitten. 
https://kousenbenen.nl/kousen/cervin-sensual-20-stay-up-kousen.html

https://kousenbenen.nl/kousen/cervin-agnes-stay-up-kousen.html

Deze kousen zijn er 'ook' in de grotere maten, dus ook voor de heren die het fijn vinden om ze te dragen. 

Ben beetje nieuwsgierig ook.. niet erg toch.. heeft u wel eens een man in kousen gezien? vraagt mijnheer.
Ik werk al een aantal jaren in deze branche en ja, ik heb wel eens een man in kousen gezien. dus deze vraag vind ik niet zo raar. En ik vind het ook niet raar om een man in kousen te zien. In de showroom komen allerlei mensen die het fijn vinden om Nylons te dragen, dus ook heren, En soms dragen ze ook tijdens het bezoek aan de showroom. 
We hebben tenslotte allemaal de zelfde passie. Het dragen van Nylonkousen. 
Voor sommigen is dat een privé dingetje, maar er zijn ook veel mensen, vooral dames die het dragen op hun werk. Het is mooi, het oogt zakelijk met een goed mantelpakje of fantastische kokerrok, en het maakt dat je je zekerder voelt. 

En het gesprek gaat nog even door en mijnheer besluit om eens in de webwinkel te gaan snuffelen. 

Als ik even een rustig moment heb beantwoord ik graag uw vragen, of het nu via Social Media is, of via mail of u wilt mijn persoonlijk spreken in de showroom. 
Dat maakt mijn werk alleen maar leuker. 
We zijn allemaal mensen die van het zelfde houden. 
Mooie benen doormiddel van het dragen van Nylonkousen.

En of dat nu vrouwen, mannen, TV of TG zijn. Dat maakt ons niks uit.
Schroom niet en spreek me gerust aan. 

Lieve groetjes 
Patricia.








Reacties

  1. Mooi verhaal Patricia en ik voel nu gelijk een sterke drang om ook eens naar jullie winkel te komen als man, een echt gepassioneerde nylonkousen liefhebber. Ik besef nu ook dat het inderdaad niet uitmaakt omdat we dezelfde passie delen. Ik wil mijn gevoel bevrijden door mijn keuzes in de winkel samen met jou te maken na een goed advies en kijk er stiekem al naar uit. Ik zit dit berichtje met een smile op mijn gezicht te schrijven.. Nu nog de stoute schoenen aantrekken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel voor uw reactie.
      U bent van harte welkom bij ons in de showroom.

      Verwijderen
  2. Hoi ik ben een man van 48 en draag vaak hold ups naar mijn werk het mooiste vind ik met een naad,alleen ben ik geen vrouw tegen gekomen die dat sexy vinden dat mannen hold ups of Jarretelle kousen dragen. Met vg. Heer L

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten