Wat gebeurd er als je nylonkousen draagt in het openbaar...........

Hallo kousenliefhebbers,
Mijn naam is Patricia, ik ben werkzaam bij Kousenbenen.nl en voor de gene die mij nog niet kennen.....welkom bij mijn blog.

Kousen dragen in het openbaar, je ziet het naar mijn idee nog veel te weinig. En eigenlijk is dat raar. In de jaren 50 en 60 zag je niet anders.
Tegenwoordig wordt het dragen van kousen vaak als seks gerelateerd gezien.
Wat een misvatting.

Natuurlijk wordt het in de seks industrie ook gedragen. Ontkennen heeft geen zin.  Vaak zijn dat de wat goedkopere kousen van de webwinkels die we allemaal wel kennen.

Alleen zijn wij van Kousenbenen.nl van mening dat het dragen van kousen een bepaalde klasse uitstraalt.
Het staat sjiek, vrouwelijk en het maakt dat je als vrouw zijnde je op en top vrouw en mooi voelt.
Ik denk, voor de dames onder ons, vergelijkbaar met mooie lingerie. Niemand die het ziet, maar jij voelt je prachtig.
En wat je van binnen voelt, dat ga je ook uitstralen naar buiten.


Ik voel me ook heel goed als ik nylon kousen draag.
Precies wat ik hierboven beschrijf, vrouwelijk en mooi, en ik weet dat mijn partner dat ook vind.
Dus om zowel mezelf als mijn partner een groot plezier te doen haal ik met enige regelmaat de nylons uit de lade en draag ze ook overdag, Bijvoorbeeld op een mooie zondag, Dat is voor ons het moment om boodschappen te doen. Dan draag ik dus nylonkousen.
Of een gezellige dag naar familie. Ook dan draag ik nylonkousen.
Ook heb ik ze wel gedragen toen ik nog op kantoor werkte.
Het maakte dat ik me zeker voelde. En dat helpt natuurlijk weer bij je creativiteit en je prestaties die je die dag moet leveren.

Een enkele vrouwelijke collega viel het op dat ik kousen droeg en vonden het mooi, Wat de heren ervan vonden.,................ geen idee. Dat maakt ook niets uit in mijn geval, want als ik ze droeg, doe ik het voor mezelf en niet voor de mannelijke collega's die ik toen had.


Meestal zijn het RH&T die ik dan draag, maar is het een feestdag, denk bijvoorbeeld aan kerst, dan draag ik ook gerust een Fully Fashioned Stocking, oftewel een naadkous.
En ook dan krijg ik wel positieve reacties van mensen. Het doet mijn moeder bijvoorbeeld altijd denken aan de tijd dat ze die zelf nog droeg, dan heeft ze het over de jaren 50 a 60.


Natuurlijk is het aan u zelf wat voor gevoel u het lekkerst vind bij het dragen van kousen. En is dat voor u de slaapkamer, dan is dat natuurlijk zalig.
Maar schroom niet om ze ook gewoon eens in het openbaar te dragen als u dat nog niet deed.
En zie dat er ook hele leuke en positieve reacties zullen komen.

Nu ben ik heel benieuwd naar wanneer u kousen draagt en wat voor gevoel dit bij u oproept.

Alvast bedankt voor uw reactie onder het bericht en tot de volgende blog.

Lieve groetjes
Patricia

Kousenbenen.nl

*de foto's zijn privé bezit van Kousenbenen.nl

Reacties

  1. Goedemorgen Patricia, wat een mooi verhaal heb je weer aan het papier toevertrouwd waarvoor mijn dank. Ga zo door want ik lees ze met veel plezier en herkenning. Zelf ik als man voel mij erg vrouwelijk als ik (stiekem) nylons of af en toe een panty draag. Niemand die het ziet maar je voelt je er zelf heel goed bij en dat is waarom ik het doe. Ik vind het dragen van kousen in het openbaar altijd heel erg fijn om te zien. Ik kijk er altijd naar uit of ik misschien de dame met nylons of kousen zie winkelen, elk dag, steeds weer die quickscan om mij heen. Ik vraag me altijd of of het alleen een panty is of misschien toch kousen al dan niet in combinatie met een jarretel gordeltje en/of ander mooie lingerie. Dat is mijn fantasie en hoop dat mij een vluchtige blik op het naadje van de kous wordt gegund wat soms het geval is. Heerlijk dames, geniet ervan om nylons in het openbaar te dragen en gun de juiste man af en toe een korte vluchtige blik op het naadje van de kous. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor het compliment. Ik ben blij dat u mijn verhalen met plezier leest. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia
    Ik ben een gehuwde man van 67 jaar
    Geen billen of borsten man ,maar een benen man😎
    Er is bijna niets mooier als een vrouw met mooie kousen zowel met jarratels als zelfophoudende.
    Soms kun je het net zien onder een kort of strak jurkje of rokje of anders er heerlijk over fantaseren.
    Ook is het heerlijk om een leuke vrouw met enkel en alleen kousen en hoge hakken te zien.
    Panty,s vind ik verschrikkelijk al begrijp ik dat veel vrouwen ze dragen voor het gemak en bescherming
    Gerrit Olderdreamer1952@Outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vind het ook heerlijk ruik ook graag aan gedragen kousen

      Verwijderen
  4. Hallo Patricia,

    Ik zie heel graag dat vrouwen lange nylonkousen aanhebben,dag in dag uit het liefst van al. Blij te horen dat jij tijd neemt om gewoon thuis je nylonkousen aan te trekken voor je geliefde,mijn geliefde doet ieder vrij moment met mij haar nylonkousen aan omdat ik daarvan geniet,maar zei ook ze word er zelf opgewonden van hmmmm. Meestal heeft ze zelfs geen slipje onder haar nylons aan wat haar speciaal gevoel geeft en ze geil ervan word. Mijn vraag aan jou,doe jij ook soms geen slip aan onder uw nylonkousen en welk gevoel geeft jou dat,word je er dan meer opgewonden van? Super als ik mijn vriendin dan mag neuken met haar sexy lange nylonkousen aan gewoon machtig ,toch x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dan moet je een gelukkig man zijn ik hou daar ook van vrouwen met nylons aan supper wou dat ik ook zo

      Verwijderen
  5. Dag Patricia,

    Eigenlijk ben je helemaal mijn vrouw. Zoals jij vertelt over het dragen van kousen is helemaal mijn ding. Ik draag ze zo goed als dagelijks. Niet bij een te korte ( zomers weer) rok of jurkje. Dan kies ik echt voor holdups of een mooie dunne panty.
    Op het werk( bridal shop en part time stewardess) prefereer ik de kousen. Al is het in het vliegtuig soms even oppassen. Voor mij heeft het niets sexueels ( soms een beetje) en zit niet in de schimmige hoek voor mij. En mocht er toch af en toe een glimp te zien zijn, so what. Ik breek een lans voor alle vrouwen, en waar blijven de meisjes, die kousen dragen.
    Gwenn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Ik draag graag kousen, eigenlijk steeds vaker.
    In het begin moest ik wel wennen aan het idee of niet iedereen het zou zien, maar dat valt erg mee.
    Moet alleen wel zoeken naar kousen voor lange benen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nylonkousen aantrekken zou iedere dame moeten doen. In de slaapkamer zijn nylonkousen heel sexy en voor mij persoonlijk raak ik er super opgewonden van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Ik vind vrouwen die nylonkousen dragen zeer mooi zeker als dan een kleedje of rokje dragen met een mooi hakken er onder want dat maakt hen zeer vrouwelijk en ik zelf ben dan wel een man maar ik draag ook soms wel eens nylons en hakken want vind het zelf dragen van nylons en hakken ook zeer prettig en sexy met een kleedje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben man 52jaar en ben getrouw maar wil graag nylon aandoen en hakken kan iemand mij helpen daarmee heb maat 44 en hakken zijn er bijna niet op die maat ook wil ik aub mannen die fotos willen delen van hun benen en hakken aub

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Patricia,super hoe je praat over het dragen van nylonkousen,lees het trouwens met veel plezier,ik zelf draag ze wel eens als ik en vrouwtje sex hebben,op een weekend avond lag vrouw lief bij me in sofa met lange zwarte nylonkousen aangetrokken met open kruis en zonder slipje eronder aan wat ze in de weekends meestal doet als we thuis zijn,ze voelt zich daar goed bij en ik zeg er geen neen tegen,ze draagt elke dag nylonkousen maar tijdens de week zonder open kruis en slipje eronder,eens thuis gaat het slipje direct uit en trekt ze ander paar aan,meestal met kanten kleedje aan en met blote borsten eronder,meestal is dat wel voor de sex,maar hoeft niet altijd sex aan te pas te komen,gewoon het gevoel het haar geeft ze te dragen en haar prachtig overkomen ,super sexy,ze vroeg zelf aan mij als ik eens nylonkousen wou aantrekken met niks onderaan omdat ze dat geil en opwindend vind,haar pleziertje neem ik niet af,meer zelf zou haar lekker gans weekend kunnen neuken hmmm

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten