Hoe draag je een Jarrelgordel?

Hallo kousenliefhebbers,

Mijn naam is Patricia, ik werk bij Kousenbenen.nl en voor de gene die mij nog niet kennen.......... welkom bij mijn blog.

Dit keer wil ik het eens hebben over "hoe draag je nu eigenlijk een jarretelgordel"
De een vind dat dit onder je slipje moet en de ander vind dat het over je slipje heen gedragen moet worden.
Ik krijg daar ook best wel vragen over in de showroom.
Gelukkig zijn hier geen vast gelegde regels voor.
Iedereen draagt het zoals men prettig vind.
Op de showfoto's van de winkels en webwinkels zie je vaak dat de gordel over het slipje heen gedragen wordt. Dat is natuurlijk zodat je de gordel beter kunt zien, en precies ziet of dit model iets voor jou is.
Alle details zijn dan zichtbaar.
Heeft u het gekocht en bent u op het moment gekomen dat u het zelf gaat dragen, dan is het aan u wat u het meest comfortabel vind.
https://kousenbenen.nl/lingerie/vintage-style-6-strap-jarretelgordel-met-kant.html

Ik persoonlijk vind het prettig om de gordel onder mijn slipje te dragen als het om dagelijks dragen gaat, want wij vrouwen.......... of in ieder geval ik....... vind het makkelijker bij het bezoeken van de toilet.
Maar soms draag ik hem ook wel over mijn slipje heen, want dat staat natuurlijk wel weer erg verleidelijk. 😉

Dus nee, geen enkele manier is 'verkeerd' of 'goed'. Het gaat erom wat je zelf het allerfijnst vind.
De jarretelgordel moet vooral comfortabel zitten en het dragen ervan moet je een goed , zeker gevoel geven.


https://kousenbenen.nl/lingerie/6-straps-jarretelgordel-van-kant.html

Ga dus altijd voor de juiste maat.
Weet je die niet........kom dan eens naar de showroom, daar hebben we gelegenheid tot passen en voorkomt teleurstellingen.
https://kousenbenen.nl/lingerie/vintage-style-6-strap-jarretelgordel.html

En als je dan het juiste model gevonden hebt, met de perfecte maat, draag deze dan met het grootste plezier van de wereld.
Onder of boven je slipje........... voel je vooral goed, vrouwelijk en sensueel.

Tot de volgende blog.

Groetjes Patricia. 💋
Kousenbenen.nl
https://kousenbenen.nl/lingerie/6-str-jarretels-met-zwart-contrast-kant.html

Reacties